Blogger Widgets ssssshhh...: different

Friday, December 9, 2011

different

aku pegy library sebab ada kuiz nak kena setel, then masa lepak kat library aku tengok kejap tv
adelah satu program tv tu yang selalu ada time pepagi kecuali sabtu ahad. masa tu aku tengok ada perempuan tengah nyanyi untuk rancangan tu sebelum kena temubual. then dat girl just pakai gaun pendek yang amat seksi pada aku, kalau korang yang mata keranjang neh mungkin bese2 je kot. woopsss. well bak kata orang standardlah tu kan, tapi pada aku die jadi tak standard sebab masa tu pagi jumaat, then pengacara die ada yang pakai tudunga and aku rasa sangatlah tak sesuai untuk hari2 yang mulia doang mennyanyi dengan pakaian yang sebegitu "cantik". sebenarnya hari2 lain pun tak elok kalau pakai gitu tapi hari tu hari jumaatkan, at least please do have some respect..

sebenarnya ada beza antara tak pandai dengan takde akal, seriously

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...