Blogger Widgets ssssshhh...: susun punye susun punye susun

Friday, December 23, 2011

susun punye susun punye susun

skang aku tengah nak susun2 assignment port. time tengah susun2 mood malas ni menjengah plak ke kepala aku. siap bawak geng mengantuk lagi nih. bawak bukan stok sikit2. sekali bawak sekampung die angkot. so untuk mengelakkan aku melayan tetamu yang tak diundang neh, aku pun jumpa la sat kawan baik aku, incik belog. hahahaha geli la plak an

ada satu blog neh, die general je pembawakan die then honestly aku serius suke sebab macam2 aku leh taw. tapi aku malas aa nak promote sebab dah die memang femes. so aku malas nak menambahkan ketinggian search engine die nanty. banyak2 post aku gile tetarik ngan satu artikel pasal diri die. memang terbaik dari ladang gandum yang ranum bagaikan di bukit sebelah sane lah senang cakap

dalam blog tu cakap, kalau kau nak dapat hidayah, bukan dengan menunggu hidayah datang. kau sepatutnya push diri kau sendiri nak jadi lagi baik. oklah macam neh, aku bagi contoh. kau semangat sangat nak buat kerja rumah tapi malas lagi besarlah senang cakap. then ko pun berharaplah agar mendapat semangat untuk membuat kerja. so ko relak2 dulu sambil berharap agar ada something yang mempengaruhi kau nak buat kerja.

hamboii mistik sangat. if kau still duduk2 memang sampai tak sudah lah kerja rumah kau nak siap. end up semua kelaut. selagi kau tak push diri kau, semua benda tak jadi. ha macam tu lah lebih kurang. aku ni pun lebih kurang je semua benda. so nak cakap banyak tak boleh sebab aku ni pengalaman sebesar zarah nak dibandingkan selautan air laut. huii ayat cerekarama sangat.

sebenarnya post aku ni tak habis, aku tataw macam mane nak susun ayat bagi sedap2. kang pikir punye pikir kerja kelaut internet yang lebih. damnn bia la tergantung. hahahah sory aa yee. perghh lately post aku ke arah something sangat.

p/s : hari2 aku nampak orang pakai tudung labuh depan mata aku. tak penah miss sehari confirm nampak,, derr ade meaning ke neh???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...