Blogger Widgets ssssshhh...: sentiasa positif walaupun dalam penyingkiran

Monday, May 27, 2013

sentiasa positif walaupun dalam penyingkiran

assalamualaikum
lately aku melayan mastercef tanpa henti
eh tipulah tu, maksud aku buat masa sekarang aku suka tengok tu
sebab mungkin dia memasak kot and banyak masakan2 baru yang ada
and of course sebab ada artis. tapi artis kali ni tak berapa sangat la
pada aku biasa2 je, ambooi komen.
aku lagi suka mastercef pertama sebab drama tak banyak sangat
doang masak and hidang, masak and hidang. simple

yang kali ni drama merata sangat, ni gaduh sana
kacau dapur sini, nak masak pakai bulu2 tebal sana sini
dengan rambot palsu segala, batu lesung terbang la,
kuali bertebaran di lantai la apa la,
ada sekali pakai baju sekolah
so aku plak rimas tengok. takpe abaikan

sebenarnya aku nak cakap pasal radhi OAG,
yepp dia dah tersingkir semalam. dia bukan peserta feveret aku
tapi radhi ni ada satu semangat yang aku admire.
tapi aku tataw samada ni lakonan atau memang tu dia kan
so aku harap tu memang dia. setiap kali masuk penyingkiran
dia nampak rileks and tak nampak stress

dia macam sentiasa cuba untuk memasak sedaya boleh
masa minggu pertama leh nampak dia punya masakan cef tu tak rasa pun
kalau aku jadi dia aku mungkin patah semangat dah.
tapi dia kental, apa yang aku nampak dia rilek je and belajar
apa yang cef cakap dia ikot and tak melawan

muka dia dah berapa kali masuk penyingkiran
tak terjangkau dah aku rasa tapi dia rilek and masak je
sebenarnya aku kagum dengan semangat dia
even kita dah taw kita nak tersingkir tapi kita still struggle
semangat macam ni yang aku nak tapi fail
aku ni jenis cepat frust skit kalau salah

sebab tu bila tengok radhi terkeluar semalam so cam tak best
sebab dia selalu ada je kata-kata positif yang dia bagitawu
peserta lain tak minat sangat sebab banyak pasal bagitaw biasa2 je
and kalau feberet aku minat celina.

and aku rasa minah ni cool and banyak menang
memula aku tak minat dia, tapi pas lelama macam jatuh chenta lak
then skang aku aim dia ada potensi menang
masa tengok dia masak breakfast tu perghh, jatoh hati aku
aku jatoh hati kat makanan dia ha. pikir lain ann korang neh

so macam tu lah patotnya kan, sepatutnya jangan mudah putus asa
even kita tak reti kita belajar, so kat situ pengalaman ditimba
kalau mengalah memang sampai bila kita takkan belajar
aku rasa kalau radhi mengalah and take for granted apa juri kata
aku tak rasa dia akan sampai minggu ke enam.
salute kat kau bro..:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...