Blogger Widgets ssssshhh...: selamat pengantin baru kepada presiden homrum asyraf dengan klasmet ayin

Sunday, June 2, 2013

selamat pengantin baru kepada presiden homrum asyraf dengan klasmet ayin

assalamualaikum
semalam aku pergi perak, pergi kenduri kawen kawan lama
kawan lama yang pada aku doang ni special kes sikit
sebab tu aku sanggup travel jejauh dan merasuah orang tertentu ikot aku
masa dekat maktab, semua duduk asrama kan
so dalam asrama ada keluarga tertentu yang dah dibahagikan
ada presiden, naib presiden, angah, alang, acik, maksu makteh maklong segala
macam biasa aku adiklah kan, sebab ketinggian menceritakan segalanya

then yang kawen ni pres homrum aku asyraf aka acap
aku panggil pres je, selalu gak contact ngan dia neh
ngan dia aku rapat gak, dia selalu tolong bagi pendapat banyak benda
so semangat keluarga tu terbawak bawak sampai skang
even skang dia still panggil aku adik, hahaha ramai tol abang aku

then untuk pengantin perempuan ni nama dia syazwani azrin aka ayin
dia ni klasmet aku, budak ni sangatlah comel and chubby
serius aku pun geram tengok. ehh??? hahaha geram kat pipi dia je
then ramai minat dia tapi dia tak layan
dah jodoh kan ngan press homrum aku.



peneman setia. perghh terbaik kak long speed laju gila
yang sebelah kiri tu penyebuk part time



acap and cikgu zul. cikgu zul ni la jadi bapak aku masa kat maktab dulu




pengantin lama dah dengan pengantin baru


aku tegur cikgu dari belakang, aku bagi salam, surprise aa neh
then dia nampak tekejut, tekejut gilaa
aku dapat rasakan dia tacing nampak anak dia neh
mesti dia rasa nak nangis2 gila sebab dapat jumpa aku
pergh aku dapat rasakan macam jejak kaseh antara anak dan bapak
tapi ni bapak angkat laa kan.
masa tu pengantin lelaki dah turun lepak sekali
orang dah ramai balik so pengantin pun merayau-rayau
acap lepak sekali ngan aku

"surayaaaaaa!!!!"

"yee cikguu, ingat sayaa lagi tak anak cikgu?"

"kenapa gelap sangat kamu neh? tekejut saya ingat sapa tadi"

"errkk????"

"sejak bila suraya adik saya ni putih cikgu?"

"kuang ajaq ko"

ayin tah mana telepas aku pun x pasti lah kan
then borak2 segala. perghh best sangat dapat jumpa doang
seme muka tak berubah and maintain macam dulu
just acap burn skit, sebab dia tentera kan
hahaha sebenarnya aku agak terharu bila doang nampak semangat
bila nampak aku. so rasa perjalanan jauh tu berbayar sangat

korang mesti pelik napa aku baik sangat ngan acap and ayin kan
sedangkan kalau ikot logik aku takde kena mengena pun ngan doang sangat
takdelah rapat sangat just selalu keep in touch, tapi ngan acap lagi rapat aku rasa
sebab dia memang act sebijik macam abang dengan aku

masa kat sekolah ayin suka acap diam2 then ayin bagitaw aku
sebab tu ayin tak layan sangat orang lain, ada hati dengan acap upenye
hihihihi so aku tak biakan rahsia ni berkubur begitu aja
so disebabkan aku rapat dengan acap
so aku bagitaw acap then next step dia amek alih
bila ayin taw aku pecah rahsia memang kena debik
tapi Alhamdulillah doang sampai ke jinjang pelamin...:)

lepas jumpa tadi cikgu zul ajak jumpa reramai dekat kl bulan 11
so dengan senang hati dia telah menyerahkan tugas mengumpulkan
anak2 dia yang lain dekat aku. hambbooii Inshaa Allah cikgu sy try
yang penting cikgu payung! :p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...