Blogger Widgets ssssshhh...: mentah

Wednesday, July 20, 2011

mentah

Seperti yang semua sedia maklum, ecece macam ustazah lak ni, hahaha mampos lah.name pun blog aku kan, so sukati aku la nak emo.huahuahua aku taknak sebut name tapi aku cakap rambang je ni taw, taw taw taw, wey taw ke tataw??? Kalau tataw kesah lak aku.hahah.dah diam2 banyak merepek neh.bermula nya cite nye begini. ada satu program kat tb neh, best tu boleyla aku tak layan pun tapi tang part iklan tu perasan la jugak kan. Dalam program tu sepanjang yang aku survey ( kantoi penah tengok) die akan uji budak2 tu dengan menyanyi.

Uii ko nyah lagu yang budak2 ni nyanyi tanak kalah plak kan. Lagu semua not tinggi2 then memang leh tekelua la tekak kalau aku nyanyi.hehehe (kantoi suke nyanyi). Bukan tu yang aku nak cakap skang ni, masalahnya semua tu budak2 lagi n kecik laginya pun, so kalau dah kecik diterap supaya menyanyi, nanty dah besa macam mana…???? aku taknak cakap la semua kan tapi semua orang dah taw yang memang dari kecik la kita kene ajar.nanti dah besar tak la susah sangat.

Cuba bayangkan kalau dalam program tu die wat soal jawab exam ke, upsr ke, korang tak rasa ke ade pekdah eh skit.boleh gak la bebudak kecik yang apa pun tak reti tu asah skit kepala otak doang untuk jawab soalan.aku tak discriminate tapi ni pendapat je.aku tak kata pun program ni tak bagos, jauh sekali aku nak ajak orang buat riot bantah program kanak2 ni tapi kalau benda leh diperbaharui ape salahnya kan.dari dulu aku usha ( bukan tengok taw) camtu je tak berubah pun.

hahaha boleh dikatakan semua bebudak dalam program tu sama warna kulit ngan aku. Aiii takan orang kulit cam aku taw nyanyi je kot.mesti taw wat banyak lagi benda berpekdah yang lain. Hahaa kadang2 aku semak ngan program ni.memang tuka channel la bila bebudak tu dah start nak nyanyi.dah besa nak masok af ke dik..??? af taun depan tado dah.adik pikir la sendiri. peace

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...