Blogger Widgets ssssshhh...: you are killer

Wednesday, July 20, 2011

you are killer

Ha baru aku teringat ada satu kisah yang aku nak share dengan korang.kisah ape..??? semestilah kisah benar di tb3.ha bukanlah, minggu lepas aku dapat satu email.aku ni kalau ikotkan orang yang paling malas nak baca email, macam kene paksa makan ubatlah.nak bukak baca satu2 uii beban usus aku nak watt uu.aritu aku dapat hidayah kot, tu yang rasa nak bukak email tu.ada satu true story ni, aisehh terojak lak.sorry geng ada sorang budak ni, pompan tak salah aku n dia sakit.so budak ni dimasokkan ke spital (takan masok balai bomba lak). Aku tak ingat dia sakit apa tapi agak serius n bila doktor dah bertungkus lumus nak baikkan die, budak ni stabil balik.

Dalam keadaan belum sedar lagi, untuk sementara waktu budak tu tepaksa guna satu alat untuk menstabilkan badan dia macam tu la. Kalau diikotkan logic budak ni dah ok dah, just kene make sure die dijaga rapi tu je la.pastu tiba2 budak ni tak sedarkan diri n meninggal dunia secara tiba2.doktor2 tekejut, jururawat terkelu n doang tataw silap kat mana.budak kecik ni past wat post mortem, didapati alat yang digunakan untuk bantu budak ni dah kene ‘kacau’.

Korang ingat kene makhluk halus ke? Haih bukanlah.sebenarnya frekuensi alat yang digunakan untuk bantu budak2 tadi telah betukar n diganggu, diganggu oleh ape? Oleh seorang manusia yang tidak diketahui sapa tapi yang pasti die berada di kawasan yang agak berhampiran dengan budak n yang paling penting die sedang menggunakan HANDPHONE! Ya penggunaan handphone kan dilarang tapi ada jugak yang pakai.tanpa die sedar die telah menjadi pembunuh dengan hanya menghantar sms atau buat kol.

So kawan2 aku, mungkin dah ajal budak tu kan tapi selagi kita boleh elak, kita elaklah.tempat yang orang kata jangan pakai phone korang ikotlah.nasihat ni untuk aku sekali. Bunyi macam kecik tapi kita boleh elakkan suatu perkara buruk tejadi kalau kita ikut je peraturan ni.tak mampos pun kalau tak anta sms.apa yang paling penting elakkanlah korang daripada jadi pembunuh tanpa korang sedari.kay peace

1 comment:

sephia sophia said...

anta sms kt pakwe la 2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...