Blogger Widgets ssssshhh...: BEL 422

Wednesday, October 12, 2011

BEL 422

Assalamulaikum, hari ni aku nak cerita sikit pasal kelas BEL aku. Kelas dekat mana? memang sah2 lah dekat uitm kan, takan dekat umah ko plak, duh. Aku nak cerita lect Bel aku sumpah best. Dia lelaki India. Nama dia Nathan tak salah. Hahaha boleh lak tak salah, takpe abaikan. Then memang setiap kelas dia akan dipenuhi gelak tawa sahaja (ayat drama sangat). Seperti biasa tadi pagi ada kelas dia then dia kasi soalan macam teka teki lah lebih kurang, dah kata kelas Bel dah sah2 lah dia speaking kan. So aku punye dengan bantuan google translate (poyo sangat), mentranslate kan lah kembali apa yang die cerita kan..

Orang gila sebelum nak kene masok hospital bahagia (mental) kena pegy cek dulu sebelum disahkan gila. Ni soalan kalau yang doang test bakal2 siswazah hospital gila neh Sekarang ni depan awak ada tab mandi penuh dengan air. Lepas tu saya bagi sudu, gayung dan baldi. Saya nak awak cuba sedaya upaya keringkan air dalam tab mandi ni dengan cara yang cepat. Kamu? Apa kamu buat? Kamu pilih apa?

gayung.

kamu?

gayung?

kamu?

baldi.

kalau saya, saya cabut je penutup lubang air bawah kolam tu. terus kering tak payah nak gayung2 baldi semua ke apa. kamu ( sambil tunjuk tangan kea rah student2 dia tadi) dah boleh lah nak daftar Hospital bahagia. Yang pilih baldi 2 tahun kat dalam sana, yang pilih gayung 5 tahun je.

??????????????????????????????

Lect aku ni suka main kata-kata, macam blogger jugak lah suka main ayat (eceehh). Then dia cerita yang orang Malaysia ni favaourite yang paling banyak ialah makan. Everything is makan je lah. Aku pun macam yeke dia neh, macam banyak je lagi aktiviti lain yang orang Malaysia suka buat, mengumpat contohnya. Haha then dia start bercerita

saya punya jiran kalau nampak saya hari2 mesti tanya, sudah makan ke belum. Perasan tak tu macam soalan standard skang neh. Cubalah tanya lain skit soalan ke,,

“ sudah mandi ke belum?”

“ sudah baca buku ke belum?”

HAHAHAHAHAH…!!!!!!!!!!! Ye la tuuuu…

Then dia banyak kasi pandangan lah yang kadang2 takleh terima akal mungkin tapi memang ada benarnya. Caya tak kalau aku cakap lect yang best akan membuatkan student lagi semangat nak datang kelas. Hehehe kelas dia best dow. Setakat ni aku waras lagi lah kalau nak tuang kelas dia. Then lepas ni aku story sal lect real estate aku. Yang ni aku memang totally adore gila dengan dia. Damn…

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...