Blogger Widgets ssssshhh...: future of mine

Sunday, October 2, 2011

future of mine

luar rumah aku pukul 2 pagi, tengah hujan so amek feeling dulu

assalamulaikum and hai semua bertemu kita lagi dalam rancangan,,,,
okay lupakan kali ini entry aku berbentuk serius and memang serius sh**
sila kerutkan muka dan fikir dalam kepala
" ape lagi minah ni nak merapu malam2 bute ni, tak reti membuta agaknye"

lately aku kena stay up, ala standard aa kata student
so takat bejage malam then bekawan dengan burung hantu dekat lua umah tu
no big deal pun, burung hantu tu siap suruh aku tido lagi sebab aku dah take over tempat die
malam ni aku berimaginasi lagi seperti yang selalu dilakukan

tapi korang kalau pikir lain memang aku sepak selaju mungkin
meaning aku suke pikir jauh sikit kalau dah forever alone ni
eh salah kalau dah aku memang tengah time seko2 ni
korang taw aku pikir apa??? aku pikir masa depan

masa depan wey masa depan aku fikirkan
even aku macam budak sekolah jangan ingat aku tak fikir ye
dont judge the book by its cover la der
buy judge by it,,, by,,, emmm eerrr laterlah

burung hantu pun dah balik umah time neh

sekarang cgpa aku senang cakap bolehla nak hidup and tak teruk pun
nama pun degree confirm susah nak mati wey
tapi who's on earth yang nak result boleylaa????
kalau kau tanya aku nak apa??? aku nak 4 rata

the point is how come?? datang begolek depan mata ke? mimpi la kau
dis sem aku rasa macam nak pecah kepala otak
how the hell aku nak recover balik subjek yang boleh membunuh
segala organ dalaman aku ni, senior aku penah cakap yang
" ala su fin ni senang je, kawan akak boleh bawak takder hal pun"
baru aku perasan, senior aku cakap kawan die boleh bawak fin ni

die tak mention pun aku boleh bawak ke tak
apesal la bengap sangat tak boleh pikir dulu
time dip result sedap lah jugak tengok, nak kata 4 rata memang tak lah
sipi2 je pernah but when is come to the degree level

everything that relating to my study session
semua macam tah sh**, most kawan aku yang penah dip dekat segamat
cakap yang lect kat segamat memang strict sangat2 bagaikan polis bantuan
eh how the hell aku nak taw kan masa dulu

never expect yang aku akan tecampak dekat sini
tapi who cares? aku tak kesah pun
then strict aku boleh terima tapi kalau yang siap aim2 benci dekat student?? *rolling eyes*
you know what, deep inside my heart aku nak sangat 4 rata
bukan sebab nak naik pentas, ohh pelissslahhh aku tak giler glamer

aku just nak cover balik result lama aku yang macam fuufuuu
and bila aku tebayang muka parents aku, aku rasa macam erghhh
susah nak cakapp, doang dah tue and aku nak give something
something yang berharga.. something yang semua parents nak kan
something yang aku rasa korang pun paham

good nite,,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...