Blogger Widgets ssssshhh...: sedeh tgk org sndiri

Saturday, November 20, 2010

sedeh tgk org sndiri

hari ni aku nak serius sikit,semalam aku g pilah.nak g upload pic segala ni la.then aku lalu satu kedai cina ni,aku tak leh lalu kedai makan cine sebab nanti aku automatik nak muntah.then aku mase lalu aku tgk kat dalam kedai.saje usha2.aku tekejot sebab nampak orang melayu, pompan pakai tudung ngan anak2 doang makan kat kedai tu.aku bukan ape,takan doang ta nampak papan tanda punye la besar gajah tulis yang tu kedai cine.kedai melayu ader kot kat sebelah doang.nape tak g sane je.aku tgk makcik pakcik tue dok sedap menelan makanan kat kedai cine tu.kalau aku jgn kate makan, bau pun aku dah muntah. doang tataw ke makanan ni akan jadi darah daging pas makanan tu masuk lam badan.mcm mane otak nak bekembang.aku tanak cakap banyak sebab ni isu sensitif kan.nanti takut orang salah intepret plak.so korang pikir la sendiri yee,,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...