Blogger Widgets ssssshhh...: boleh saya minum milo sejuk????

Sunday, February 19, 2012

boleh saya minum milo sejuk????

assalamualaikum, ada satu iklan ni yang iklan milo tuh
ala yang budak-budak kejar lori milo reramai sebab nak minum milo sejuk
then aku tengok menarik la plak iklan neh, so aku nak try gurau-gurau dengan mam besar

aku : emak, boleh saya minum milo sejuk???
emak : apa???
aku : boleh saya minum milo sejuk?????

emak buat muka garang and bagaikan sedang mengumpulkan kata-kata,
sebelum emak sempat cakap apa-apa, aku kata

aku : eerrrkkk air kosong pun okay dah

berlari masok bilik, takot ngan emak.sebenarnya mak aku tak suka aku minum sejuk
tak elok untuk keselamatan katanya, eh kesihatan. so salah iklan nak wat gurau, takpe pasni try iklan lain lak.hihihi...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...