Blogger Widgets ssssshhh...: bak kata lect aku...

Tuesday, February 28, 2012

bak kata lect aku...

assalamualaikum
hari ni aku nak share sikit kata-kata daripada advisor aku dekat segamat

"awak tak pandai takpa, yang penting kena rajin"

dun worry kawan-kawan aku semua pandai, aku ni je ha semacam sikit. takpe apa kata
kita upgrade diri memasing dengan menjadi lagi rajin sebab kalau pandai tapi tak rajin tak
kemana jugak pegy, ha ni makan dia, kalau pandai plus rajin memang bonus kepada seseorang tu and kalau tak pandai tapi rajin, tu bagos sebab dia akan usaha lebih lagi..

aku sebenarnya tengah penat sangat and malas pikir pasal thesis ni, so saja membebel mencari idea dan kebetulan teringat ayat advisor aku. ha aku kan baik, so aku pun share la..wekkk

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...