Blogger Widgets ssssshhh...: say no!

Monday, February 13, 2012

say no!

assalamulaikum,
hari ni aku rasa macam banyak je benda nak story
tangan ni macam gatal-gatal je nak menaip
sepatutnya tangan gatal dapat duit kan, haha korang semua bendul kena tipu
tak pernah ada fakta saintifik yang mengatakan gatal tangan dapat duit,
kalau betul tangan gatal dapat duit,
dah lama aku letak tangan aku dalam sarang semut dekat depan umah aku ni, hewhewhew

gelak style baru leh senget, aku tgk kat facebook so pinjam jap
sejak dah jadi budak besar ni, semangat pun besar
makan nak besar, minum nak besar, baju nak besar and
apelah yang aku mengarot neh.hadoiiiiiiiiiii

tadi aku baca sinar harian, pastu tengok lah dekat part politik Malaysia
amboi2 dah pandai plak aku skang ye, mestilah aku dah besar okay
back to the topic, aku ni tak pandai nak cover
kalau korang dapat detect korang memang power tapi kalau tak dapat
tu bukan masalah aku, hahahha

D** membantah tindakan P** dalam menentang Hari Valentine
hahaha mesti dapat detect kan, biak pi lah dapat detect
D** menegaskan yang hari Valentine adalah hari umum untuk semua orang
and pada mereka tindakan P** dalam menghantar memorandum dekat Menteri
adalah sangat tak munasabah, korang nak lagi detail pegy masok search sendiri

aku cuma nak cakap sikit, kang kata tak pandai semua berpangkat
aku ni pun pangkat cik je, tapi tadi ada orang panggil aku

"Assalamulaikum Puan"

kembang la jugak tapi muka aku ni dah tua ke?
sorry melalut

macam ni pada pandangan aku tujuan P** menghantar memorandum dekat menteri
adalah nak membela orang Melayu dan Agama Islam sendiri
dalam islam benda ni dah haram so untuk menguatkan lagi
supaya takde makhluk-makhluk yang tak cukup akal pegy sambut
doang hantar lah memorandum sebab orang kita ni tak paham bahasa

kang besok melambak kapel dok bagi bunga dekat partner memasing
kalau pakwe aku ajak celebrate valentine pun
aku libas kepala dia kuat2, bia paham benda ni HARAM!
so seb baik aku takde pakwe, so selamat lah kan

D** tak pandang ke dari segi pembuangan bayi, belum kira gugur lagi dow
dats why P** menghantar memorandum nak halang sebelum terlambat
kalau ada pihak lain selain orang Melayu nak sambut
dipersilakan, tapi padahnya tanggung sendiri lah

aku ni bukan lah sokong memana parti
sebab aku takan expose kat sini aku sokong parti apa
tapi pada aku mana yang baik aku akan ikot
mana yang salah kita tegur,
kalau tak reti bahasa pergi lah terjun longkang sensorang

statistik menunjukkan hampir 60000 kes buang bayi setiap tahun
itu yang direkodkan, yang tak direkodkan???
kau boleh jawab? aku sendiri terkesema weyhh
nanty lagi sembilan bulan dari sekarang kalau banyak kes buang bayi
senang je nak setel, ape dehal
"lu tanya sama D** la, dia sokong sama itu Valentine"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...