Blogger Widgets ssssshhh...: first day

Monday, May 16, 2011

first day

hari ni ari isnin, macam yang aku dah cakap semalam time aku intersesi ni n if aku rajin then ada internet aku akan keep on update life aku kat sini.so kalau malas nak bace tak payah bace, pegy je blog lain.ada aku keysah??? hahah tak ah memain je.hari ni bangun je pagi aku macam blank.klas kul pat.jam kul bape baru plak kan.so nak tak nak kene gak la pikir ape aku nak buat arini.then layan la kejap movee, tahan punye tahan peot dah bunyi.aisshhh kene isi gak tangki lam peot neh.so nak g makan jauh kot, mana plak nak makan kan, kene wat sesuatu neh.so dengan gedik ayam nye kitorang buat macd delivery.hahaha nak menapak g makan jah weyh.sumpah jauh! so tepaksa la untuk arini korbankan skit. then petang g kelas tumpang kete apis macam bese, hahaha bila plak bese ni kan.so far yang terbaik lect best! perghh takdelah malas sangat untuk intersesi neh.hehhe so hari ni berlalu dengan lancarnya.esok dan lusa kita tengok plak macam mane

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...