Blogger Widgets ssssshhh...: sape conan?

Monday, May 30, 2011

sape conan?

korang penah tengok conan? ala cite pasal penyiasat muda yang kene paksa telan pil then die berubah jadi budak kecik tu, kalau tak penah tengok aku cadangkan korang pegylah bunuh diri.hahahah guau je. hari ni aku nak cer skit sal kartun neh. yang bukan sebarang kartun. sebab kartun ni banyak buat aku memikir jugak la (wey kartun je pun). emo plak aku kan. satu benda yang aku puji pasal conan neh banyak fakta dalam kartun ni adalah fakta yang benar taw. ini betul2 bukan cite. serius.aku takdelah tengok buta macam tu kan, skit tak banyak aku usha la fakta2 yang doang keluarkan tu.betol weyy.fakta tu semua tepat. bolah tak bayangkan ni kartun je pun tapi fakta die pakai yang real punya.

skit tak banyak aku tabik gak Jepun neh.bila doang wat something memang bebetul doang wat. yela maksud aku macam neh, ni kan kartun je pun. so tipu2 je la fakta dalam tu bukan orang taw pun kan.bukan nye kartun malaysia tak bagos. malaysia banyak jugak kartun yang power2. upin ipin tanak juta2 plak kutipan die kan.cume aku nak cakap yang kalau kartun pun doang dah buat bebetul, macam mane plak filem2 doang kan. yang tak usha lagi. bak kate nabil takan tu pun aku nak fikirkan, li pikir aa sendiri

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...