Blogger Widgets ssssshhh...: silent

Monday, May 16, 2011

silent

malam ni senyap je, ca dah tido ngan izni.so aku je lah jage sensorang.bukan tanak tido tapi mata aku tak menolong untuk aku tido awal.mungkin badan still tekejot kot cos aku kat segamat kan.hahaha what the food.demm takpe ak redha dah.mulai malam ni aku akan try keep on updating setiap malam.kalau ada intenet siyess aku wat tapi kalau takde tak pat la kan.sok bermulanya hari aku menempuh g kelas.halamak ayat kau tak payah nak classic sangat.malam ni siyess sunyi.aku hanya bertemankan laptop, broadband n bunyi air menitik kat bilik air.aisehh old school sangatkan.takpelah, pada aku kalau aku dah ada benda neh, benda lain aku tak perlukan lagi.tak kesahla papepun.hahhaha Ya Allah, permudahkanlah urusan aku dekat segamat neh...;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...