Blogger Widgets ssssshhh...: sekaki

Sunday, May 15, 2011

sekaki

kali ni aku mengaku aku tempang, tanpa doang aku blank.semua benda banyak ta jadi,semua benda jadi sukar.kakiku sebelah tempang.aku hanya mampu begantung pada sebelah kaki yang maseh tinggal dan bertongkatkan tongkat orang.aku tak besedih pun.aku redha je ape yang jadi.bukannya ta boleh hidup kan, semuanya boleh cume perjalanan makin perlahan, semua benda jadi slow.keje 5 minit boleh jadi setengah jam.tanpa mereka aku mengaku aku tempang.tanpa mereka aku mengaku aku stuck.tanpa mereka aku terhencot hencot berjalan.aku tak menyesal.sememangnya aku kene sedar yang inilah sebenarnya aku.aku tak boleh mengharapkan orang.sampai bilakan??? damn! i'm independent girl!!!! ulang pat ploh ratus kali...ye saya boleh! hahahha apedehalla weyyy

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...