Blogger Widgets ssssshhh...: 10 things about me

Monday, April 16, 2012

10 things about me

awwww gegurl sangat gambar atas neh,, weekk geli weeeeyyyy

assalamualaikum
aku kalau blogwalking mesti terjumpa
10 things about me
10 things i hate the most
10 things i love the most
10 things bla bla bla bla..
kirakan senang cakap dengan 10 perkara mengenai saya lah
apa-apa je janji 10 benda, suka ke tak suka ke
benci ke jelik ke apekebenda ke, segala gala lah
aku teringin nak buat, dah draft pun apa benda aku nak meraban dekat sini
bila fikir balik, celah mana orang nak tahu apa benda aku suka ke tak kan
cehh perasan tahap karma kau, aku ni
so tak jadi nak buat
tapi aku bagitaw sikit je *nampak sangat nak bagitahu*
tapi takde lah sampai 10 benda kan
aku bagitahu 2 benda je yang common pasal aku

1. aku sangat suka dengar lagu, even aku dengan orang keliling earphone memang melekat dekat telinga aku, tapi kalau aku lepak dengan orang takdelah aku on de mp3 tu, rude sangat. tapi tulah, aku sangat-sangat-sangat sangat suka dengar lagu. lagu aku selalunya lagu inggeris, tapi malay dengan indon pun aku layan maa. takdelah lupa daratan sangat. kita kena ingat yang kita anak kampung macam lagu jimmy palikat tu *ah sudah meraban jauh*.

bila sedih aku akan dengar nasyid then aku sangat minat Raihan sejak first album doang lagi sampai sekarang.kenapa aku suka dengar lagu, sebab bila aku tengah layan kepala sorang, aku suka create dunia aku sendiri. keluar kejap dari dunia realiti.

2. sebenarnya aku pemendam. seriusss pemendam yang teramat sangat. tapi aku bukan pedendam. beza tuh.jangan salah paham. aku katok nanti. aku kalau terasa dengan orang aku tak pandai tunjuk, celah bedahnya nak bagitahu orang yang kita tengah terasa kan. bukan masalah orang untuk tahu apa yang kau tengah fikir. so aku lagi suka diam tapi time tu otak aku tengah berkerja dengan fikir macam-macam.

senang cakap aku ni jenis, easy to forgive but hard to forget. benda-benda zaman tok kaduk dulu-dulu pun aku banyak ingat lagi.tapi dun worry aku tak kacau orang, benda yang aku fikir aku pendam sorang and takkan effect keliling. :)

ha tu je nak cakap, tak payah nak sampai 10 benda sangatlah kan. hihihihi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...