Blogger Widgets ssssshhh...: supplement tambahan,, perlu ke

Tuesday, April 3, 2012

supplement tambahan,, perlu ke

assalamualaikum, sekarang ni makin ramai yang amek makanan tambahan
makanan tambahan bukanlah kau makan nasik then mintak tambah, salah sama sekali
kalau kau ingat tu, makanya kau layak dapat pelempang aku
makanan tambahan ni macam vitamin2 dan mineral2 tertentu yang badan kau perlukan

so certain orang amek makanan tambahan sebab nak jadi kuat macam badang
buat apa2 pun boleh, tolak kereta tadahal, angkat kayu balak tadahal, senang cakap
semua benda tadahal, yelah dah dapat makanan tambahan,
zaman sekarang mana nak dapat muntah badang lagi dol

kalau nak jumpa badang pun dah sah2 kau kena masok hutan dulu
redah sungai, senggayot sana sini nak jumpa badang punya pasal
entah2 badang pun dah makan makanan tambahan sekarang neh, kau mana taw an
entah2 dia tengah dok rilek kunyah appeton, zaman sekarang ni apa2 boleh jadi meh

introduction yang panjang seperti biasa,
aku pun tak terkecuali makan gak makanan tambahan neh,
tapi dalam bentuk cecair, sedap tak payah cakap lah
kalau mak aku tak pantau aku makan supplement ni, silap2 aku togok
macam ribena air tu, tak payah taw la aku makan apa

point dia sekarang neh, sejak aku makan makanan tambahan tu
so far okaylah kot, rasa segar sikit and selsema aku yang teruk dulu dah hilang sikit
bangun pagi takdelah aku rasa nak mengamuk je macam dulu

tapi yang tak sedapnya, supplement ni pun telah menurunkan berat badan aku
yang dah memang sedia keding neh, aku punyalah mencekik macam resaksa laut
tapi berat aku akan makin turun sebab supplement tu,, aaiissshhh aku tataw nak
go on or stop..tensen2..

3 comments:

sephia sophia said...

aku tau ape 2! haha
eh jap, cari muntah badang?? bkn ke badang yg mkn muntah jin?

Anonymous said...

lme2 memng jd tiang la...

su suraya said...

sephia sophia : aah la!!! aku tersilap.. badang yang makan muntah jin..aiisshhh umur dah lanjut. kena makan banyak lagi supplement neh

anon: eh tiang je,, ape barang meh, jadi lidi terus lah baru ensem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...