Blogger Widgets ssssshhh...: friends and enemies

Wednesday, April 4, 2012

friends and enemies

assalamualaikum
aku jumpa something, so nak share, sila tekan button share kat bawah
kalau korang carik button tu, mean korang bendul, ingat fb ke
sejujur jujur manusia ialah musuh anda, tak percaya??? percaya lah woi
aku serius neh, takda masa nak main2 ke gurau2 ke apa ke, bukan2
ini betul2 kejadian, eh ini betul2 serius.

sebab apa aku cakap macam tu, cuba kau cari orang yang benci kau gila2
kirakan kalau dia dengar je nama kau, rasa macam nak bagi penyepaklah senang cakap
then kau suh dia describe kau, cayelah memang kaw2 punyalah kena bagi
silap2 mau meraung dua bulan sebab budak tu tak berhenti cakap
serius aku jumpa dekat artikel mana entah

tapi kau jangan lah pegy carik gaduh dengan kawan kau pulak semata mata
nak taw pandangan dia terhadap kau, itu bukan nak dapat pandangan
itu mencari bala sebab certain hati kawan kau dah hurt, huh masak beb *ece ayat, wekk*
kalau takde musuh lagi bagus, sebab tu maksudnya kau tak pernah hurt orang,
so tak payah susah2 nak describe, aku??? aku pernah ada dulu, dulu!!!
tengok ayat bebetul, skang neh, Insya Allah takda..so aku ni baik la kirekan kan???
wekkkkkkkk..berlari ke jamban sebab geli dengan ayat sendiri

p/s : nice info, nak cari ah sesapa yang boleh describe aku. ha apa lagi. jom gaduh! hahaha baik aku makan karipap sardin dari bergaduh neh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...