Blogger Widgets ssssshhh...: bersih di sana sini sinun

Sunday, April 29, 2012

bersih di sana sini sinun

assalamualaikum
semalam aku merayau seantero dunia dengan anak buah aku
sebelum abang aku datang pickup nak pergi senawang
then masa tengah syok dok window shopping *window je lah yang mampu nyah*
tetiba dengar

pin pin pinn
pon pon pon
tiiinnnnnnnnnnnnnn.............

jadi aku pun menjengah ke tangga luar bangunan dengan nada yang terkejut
dan dengan semangat berkobar

"apa jadi, apa jadi weyhhh???" seraya aku berkata dengan anak buah-buahan aku

"tu haaa" anak buah aku malas nak menjawab.ceh

so ini yang aku nampak masa tu



aku tak pandai nak komen dan tak taw nak komen apa nyah. kbai
klik gambar untuk pembesaran kepada sesiapa yang nampak macam kabur-kabur tu, jangan memalu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...