Blogger Widgets ssssshhh...: aku ada empat orang anak kecik

Friday, May 25, 2012

aku ada empat orang anak kecik

assalamualaikum,
aku memang dah tada gamba sendiri nak tunjuk
gambar syok sendiri, tunggu lain taun aa, takde mood nak tangkap
gambar kat cermin toilet *ngehngehngeh*

aku cuma nak cakap, aku memang belum kawen
tunggu orang masuk minang tu mungkin.hahaha memang tak aa kan
tapi aku dah empat orang anak. kecik kemetot lagi semua
hari ni aku nak tunjuk la sikit, anak-anak aku yang masih kecik

yang dah besar-besar buat apa nak tunjuk
daripada aku tunjuk anak-anak yang dah besar,
meh aku jual yang kecik-kecik ni dulu
yang besar-besar buat member bertumbuk sesuai la

zakwan: bucu, ensem tak along buat mulut duckface???
aku: ensem sangat, macam rajagopal muka kau
naim: nom nom nom.


naim ni kuat menggigit orang,
sebab tu mulut dia kena letak tauhu sumbat
kalau tak memang ada lah bengkak kena gigit
perut kakak dia dah ada tanda lahir kena vampire dengan budak ni


doang ni empat beradik, laki pompan laki pmpan turutan dia
the point is doang terlampau lasak sampai tak terkawal
abang aku sampai nak mintak tolong aku jaga anak dia time dia kerja
just aku je tak dapat sebab aku pun kena kerja jugak
and mintak pendapat mak aku kalau-kalau ada ubat nak kawal lasak budak

yang paling lasak ialah kakak dia yang no 2 tu,
panjat almari, main hiter, main air dalam bilik air
tapi lumrah lah, nama pun bebudak
entah-entah dulu-dulu korang pun sama macam bebudak ni


ecee, korang ingat fotogenik sangat lah buat gitu, tibai sorang-sorang kang


alisya: kroh kreh kroh kreh *semak betul maksu aku ni, nak membuta pun tak aman*


alahai innocent nya muka beliau, padahal perangai dia...
boleh bengkok pinggang aku sebab nak mengejar budak ni
kalau dia terlepas keluar pintu pagar

sebelum balik, alia anak aku yang no dua tu nak pergi toilet
aku pun hantarkanlah, kang kalau tak usha nanty
mau dia buat parti liar dalam bilik air tu
masa tengah setel-setel kan dia, budak bertuah ni tanya aku

alia: bucu, angah nak tinggal boleh??
aku: angah nak tinggal dengan sapa???
alia: angah nak tinggal dengan bucu, nak main dengan bucu kat sini
aku: angah pergi shishi dulu, nanti main lagi ye

*bebudak kau jangan tak boleh, nanti lagi dia berkeras
pandai-pandai alihkan perhatian dia supaya dia lupa
dengan apa yang dia mintak tadi
aiseh cara cakap macam orang dah ada anak lapan
by the way, doang ni just anak buah aku je
empat daripada doploh orang anak buah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...