Blogger Widgets ssssshhh...: kawalan kredit

Tuesday, May 8, 2012

kawalan kredit

assalamualaikum
lama pulak aku rasa tak update blog
tangan aku kan jenis gatal suka menaip
bila dah 5 hari menaip rasa macam ruam-ruam tangan aku ni
over sangat nak bercerita, haih biaq pi la aku nak cakap apa pun kan
okayh aku sebenarnya takda idea nak membebel apa
so tak dapat nak mengarut sangat
so far kali ni aku dah kena transfer department baru
nama dia kawalan kredit, memula aku liat sangat
sebab aku dah sedap dekat department kewangan
sekali dapat boss baru daa, perempuan umur 40 lebih
aku dah risau, kadang-kadang perempuan kan banyak songeh
tapi tak payah sehari la, setengah hari aku dengan dia memang best
sangat kelakar and sangat tak bosan untuk ajar aku
macam-macam dia tunjuk, paling best time nak potong bekalan elektrik
sapa buat kacau dengan aku, aku gelapkan rumah korang ok
tu baru sikit, belum yang lain-lain lagi, baru semalam kan turun
dah la takda idea serius, janji jari aku dah bersenam
bai

p/s: kadang-kadang kemanisan yang sementara adalah petanda untuk kepahitan yang berpanjangan.pergh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...