Blogger Widgets ssssshhh...: talam seribu muka

Thursday, May 17, 2012

talam seribu muka

assalamualaikum
hehehe post lagi, tah bila aku nak buat thesis pun tataw la
nanti lah, aku nak cakap sikit nih
yeah ni kan blog aku, so aku selalu nak lepaskan tensen kat sini
pernah tak korang rasa bila nampak orang yang korang bebetul kenal
and taw perangai dia tak menggambarkan apa yang dia tonjolkan
pernah tak rasa nak tumbuk muka dia laju-laju and cakap kat satu dunia

"perrghhh perangai dia tak macam ni, ni semua topeng!"

sebagai manusia, kita takkan terlepas nak ada rasa macam tu
tapi aku taw, kalau buat macam kat atas tu ia akan memalukan diri sendiri
and membuatkan perkara lagi teruk, jadi apa yang patut dibuat????

kalau aku, aku taknak taw apa yang jadi dekat orang tu
dan doakan jelah yang terbaik untuk dia
dan doa jugak supaya hati kita lagi aman dan tenang
yelah dah sakit hati dengan orang so takkan nak cari nahas pulak
sekolah menengah sangat perangai gaduh-gaduh ni..haha!
by the way, apesal la aku pening sangat malam ni

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...