Blogger Widgets ssssshhh...: musim bercincin

Saturday, June 2, 2012

musim bercincin

assalamualaikum
hari ni akan berlangsungnya pertunangan kawan baik
masa aku dekat maktab dulu, so aku review sikit aa pasal dia
ala tak banyak pun sikit je, teruskan membaca jangan malu-malu
kalau malu silakan ke tempat lain, heee jadi duduk diam-diam ye

hari ni dia bertunang, nanti aku curik pic kat fb dia kalau dapat
then dia ajak aku datang, tapi disebabkan tempat agak jauh
dan aku berperang dengan viva, jadi aku tak dapat memenuhi
permintaan beliau *ecee ayat artis sangat*

tahniah Nur Izwanne, tunang dah kau
aku jelessss hahaha memain je
masa kat maktab dulu garang pompuan ni
aisshhh silap besar kalau carik pasal dengan dia
memang terlipat nanti. then aku pun tak ingat macam mana jadi rapat

tup2 dia mesej ajak tunang, eh salah cakap dah bertunang
Alhamdulillah. aku gembira gila weyy untuk kau
pastu dia sambung lagi ayat yang mengujakan

wanne : kalau takda pape ujung taun ni majlis aku su, datang taw. aku tak kira

aku : yang tu Insya Allah kalau tade pape mestilah datang. kau kawen plak.. aku datang

wanne: aku ada satu lagi request neh

aku : apa?

wanne: aku nak kau jadi pengapit aku time kawen nanti

aku : haaaaaaaaaaaaaaaa?????????????? kau bia betul.tercekik aku baca

wanne : yela.. aku seriusss

aku : weyy,, aku dah lah rendah. takpe ke??? aisshhh nevess.. cam kene parkinson pun ada

wanne : hehehe dun worry. aku dah prepare semua untuk kau. baju pun sekali. aku siapkan yang comel-comel untuk kau. kau jangan tak datang plak..taw2

aku : hahahaa teruja weyyyy.. neves pun ada. kang orang tak nampak aku masak nanti. aniwayy aku setuju..*perghhh kembang doww*

wanne : baguss..jaga diri su,, kurangkan keganasan.hehehe

aku : hahahha wokey!!!

aku dengan wanne ni agak kontra, bukan agak pun tapi memang
masa dekat maktab dia banyak tolong aku, dia matured gilosss
aku ni kan childish sikit..wekkk menyampah aku tengok ayat sendiri

so disebabkan perbezaan tu, so kitorang ngam jadi member
dia nasihat aku, aku tegur dia. masing-masing pendapat lain-lain
so far tak pernah gaduh lagi. hehhe Alhamdulillah
by the way, cepatlah dia kawen. aku nak tengok anak dia.
confirm sama singa macam dia..hehehe jangan marah gurau je..

by the way, hujung bulan ni pun ada lagi sorang kawan aku bertunang and
lagi sorang yang lain kawan aku yang takde kaitan dengan bertunang ni berkawen plak

kejap-kejap.. ni memang musim orang bertunang dan kawen ke???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...