Blogger Widgets ssssshhh...: hihihih..

Tuesday, March 19, 2013

hihihih..


dekat facebook : weeyy jom jumpa! lama tak hangout bla bla bla

bila dah jumpa : weyy kau buat apa tu? 

bukak facebook.

???????

3 comments:

PaPa Blogger said...

~~~~ lalalalala~~~ tu yang skg ni malas nak lepak ngan member2... masing masing nak pegang henpon..

skulluv said...

kau buat apa yang aku dengan kawan aku pernah buat.

susun semua handphone yang ada bertindan. sape ambil handphone first kena belanja semua makan.

tu pun aku ambil nasihat dari orang gak.hehe

su suraya said...

azmeng :
heheheh kawan aku jenis soound je kalau nampak member main hp. aku pun main hp gak tapi sorok2, depan orang tak. tak best seyh nanty.hehehe

skulluv :
hahhaha game kau macam kejam je beb tapi style. leh try neh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...