Blogger Widgets ssssshhh...: mood balancing

Thursday, August 16, 2012

mood balancing

assalamualaikum
sekarang neh penat lak aku tengok facebook
lagi2 dah tuka jadi timeline. haha lantak kau disana
aku lagi suka main blog. ha merepek lah apa kau nak
kalau merepek dekat facebook, kang ramai lak
dok menokok tambah nasi bagi sedap lauk

kalau aku cerita kat sini takda aa segan sangat
sebab muka yang komen banyak muka sama
so boleh counter lagi.wahaha

aku kalau happy aku share dengan orang
sebab aku nak dia sama happy dengan aku
tapi tadi aku share something dengan kawan aku
aku katalah aku memang tengah gembira dengan
apa yang terjadi and aku mintak pendapat dia

kau taw dia kata apa?? dia kata dia paham aku cakap
tapi dua suruh aku beringat. dalam pada kita bergembira
kita kena ingat kegembiraan tak kekal lama,
mungkin apa yang terjadi hanyalah sementara
and mana taw lepas ni bila semua dah lain sikit
kegembiraan kau akan hilang dalam masa yang singkat

perghh ayat pompan neh, memang terdiam aku
cissss hahaa tapi takpe. kira betul jugaklah apa dia cakap
kegembiraan tak lama. lepas tu mesti menangis yang akan datang
jadi sebelum menangis singgah untuk meranapkan segalanya
baik aku buat persiapan sebelum apa2 terjadi

kalau menangis tak jadi singgah, kira bagoslah
tapi kalau dia singgah, at least aku dah buat preparation
tapi ayat kawan aku tu takdalah berbunga macam atas neh
ayat dia bagi memang kasi jantung aku gugur roboh takleh rawat
tapi aku edit2 la sikit ayat dia
bagi nampak pompan sikit. yelah dah dia pompan
hoho..

lepas aku letak phone,
dia telah buat aku terdiam untuk jangka masa yang agak lama
bukan sebab ayat dia sentap
tapi sebab kredit aku abissss..ceh
renung2 kan..

tadi aku meeting dengan anak2 buah aku. aku sebagai presiden dengar jelah perbualan mereka. tiba2 salah sorang dari mereka kemukakan soalan dekat aku

kak ngah : bucu nak dengar teka teki tak???

aku : bondo eh.. copek

kak ngah : banyak2 panda, panda apa yang boleh terjun?

aku : bandaraya lua malaysia ke dalam malaysia?

kak ngah : orang cakap pandalah. bukan bandar. apeda pekak

aku : hihihi. malu*. panda yang boleh terbang. mmmm apa ek. haa! kungfu panda!!!

kak ngah : salah la bucu!!! jawapan dia pandalela! hahahhahaa

aku :*&^%$#@(*&^%

3 comments:

misz sempoi said...

teka teki tuh sumpah kelaka...bwahahahaha

skulluv said...

aku tersenyum kesorangan bila baca jawapan. :)

su suraya said...

taw takpe. memang kena luku budak tu ngan aku..haishhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...