Blogger Widgets ssssshhh...: in between

Monday, January 3, 2011

in between

hal hal, benda benda, perkara perkara n sume segala yang mendatang menghala ke arah ku tak pernah tak pernah ku tolak setakat neh, try menerima segalanya dengan sebaik mungkin kerana aku tahu itu yang sebaiknya untuk aku

tapi aku juga tidak menghalang bila hal hal, benda benda, perkara perkara n sume segala yang mendatang neh PERGI daripada ku walaupun hati berat nak melepaskannya .ku cuba untuk membiarkannya pergi and terima segala hakikat neh sebaik mungkin kerana aku yakin mesti ada HIKMAH yang tersembunyi disebaliknya

aku hanya manusia biasa yang hanya mampu merancang untuk kebaikan diri dan keadaan sekeliling. sekeras mane pun ku dari luaran, lahiriah ku tetap seorang perempuan.yang penting sekali, takan ku tunjukkan sekali kali kelemahan ku di depan orang kelilingku kerana aku bukan lembik!

manusia kan selalu buat dua perkara je,benda yang salah and benda yang betul.tapi benda yang salah lah orang selalu nampak n benda yang betul doang trus buta tak nampak langsung.sedih betol. entry ni pelik kan, korang nak kutuk2 ke ape ke aku tak kesah.petang petang macam neh memang best bile kite berfikiran jauh skit daripada biasa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...