Blogger Widgets ssssshhh...: OMG!

Saturday, January 15, 2011

OMG!

wekend aku kali ni aku penuhi dekat segamat.ecececce ayat aku ni tak menahan kan.aku sume nye tak menahan.arghh merepek suday.then tadi g pasar malam kat sini.even aku dah lame kat sini, aku baru taw kat sini ada pasar malam.hahahah looser gile seyh.ingat tadi nak rembat t shirt barang sehelai due tapi tulah kan, masa amat mencemburui kita.aisehhh ayat aku ni puitis sangat.macam sucks je.pas puas jenjalan mase balik umah kitorang telah terjumpa sesuatu perkara yang amat mengejutkan.weiii pintu rumah terbukak weyyy..ko paham tak weyyy..ko denga tak ni weyyyy.cuak weyyy.perut usus limpa sume shaking masa sarah bgtaw.sioll la.kitorang memang dah double check mase sebelum kua tadi.pintu memang dah dipastikan kunci dengan jayanya.adoii siyesss memang goyang gile tapi aku cool dow.so kene relaxxx.padahal jantung macam nak meletop masa story mory tadi..arrgghhhh.aku kalau hantu nak kacau tu lantak die la tapi kalau ni kerja orang masak la kitorangggg weyyy..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...