Blogger Widgets ssssshhh...: tolong ingatkan aku

Friday, January 14, 2011

tolong ingatkan aku

aku belajar banyak benda kat sini, banyak sangat! tak tercakap aku dekat sini sebab bile aku nak coretkan apa yang aku nak cakap memang susah.umang aiii gedik lak aii ayat aku.macam sasterawan negara dah.hahaha.first thing yang aku belajar ialah kene balajar menerima sesuatu dengan seadanya.maksud aku kita jangan membenci sesuatu perkara tu dengan teramatnya sebab nanty benda tu kita akan suke balik.pecaya la weyy.memang jadi aku cakap dengan kau.dulu aku benci gile dengan sorang kawan aku neh,kenal dari kecik n belagak nak mampos.huii aku tak boleh terima betul aku perangai macam tu tapi skang neh, die la salah sorang kawan rapat aku.sengalkan.hahahhaha cesss.second aku bengang tol lagu ana raffali yang menang sebab pada aku ada ramai lagi yang layak yang boleh menang.faizal tahir mantap kot.superman malaysia lagi.tapi time aku tengah membebel nak mengayat kat blogg neh, aku tengah dengar lagu tolong ingatkan aku.hahahha senang cakap padan la muke aku.memang patot pun kena.banyak lagi yang aku dah belajar tapi aku share sikit2 la senang cakap.yang lelain tuh aku share bile aku dah ready nanty kay..banyak lagi aku nak mengayat korang dekat blog neh tapi later la ye.idea tak datang aa plak.sat aku nak g carik mane idea neh g menyorok.cauuuu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...