Blogger Widgets ssssshhh...: cecantik lah sangat

Saturday, March 17, 2012

cecantik lah sangat

assalamualaikum
aku skang tengah nak setel introduction, then by the time nak tunggu page tu loading
aku pun bukak lah page yang merepek-repek, ha jangan pikir macam2 aa
maksud aku page yang relaks2 nak kelakar2 la and macam2 genre la senang cakap
ingat aku macam korang ke, sorry sikit okayyy, aku baik kot
then aku tersampai lah dekat satu blog ni

blog ni tak menahan ea, aku rasa tuan dia sangat berani
sebab blog ni pasal tutorial mekap and pasal baju2 yang cantik2
obviously la owner dia pun hot, so kau nak expect apa
if tak hot jangan harap nak laku, trust me, thats a fact
then mekap pelangi la, mekap pegy tu la, pegy kerja pun mekap weyy
aku pegy kerja pun pakai bedak tabur je pinjam mak aku punye je
lepas tu aku berangan lah

"huii cantik seyhh, kalau try pun best gak neh"

"ni pun cantik, tu pun cantik, suh akak wat kan kat aku lah nanty"

"wuii lawanyaa baju neh,, wuii yang tu pun lawa"

lepas dah abes online pun, aku dok berangan lagi, semua orang taw kan
otak kita ni lagi2 orang perempuan susah sikit nak kawal
aku sampai berangan pakai2 macam2 la, then tu nak try ni nak try
seriuss rasa macam nak pakai cecantik je lately
lepas tu tetiba macam ada angin lalu dekat muka aku, then aku tersedar

"amenda lah aku ngarot ni weyhh nak pakai merepek meraban"

"hadoii kepala aku ni biol agaknye"

baju kurung mak aku pagi banyak lawa2,
daripada dok membazir baik aku rembat baju mak aku
mak aku punya baju pun tak terpakai lagi semua
besok ada kenduri, orang lain nak kawen
orang lain yang berangan terlebih apa nak pakai besok
sengal la kepala aku ni, pastu aku bagitaw mak aku

"mak, orang pinjam baju kurung"

"baju kau mana, abeh baju mak semua ko amek"

"eh orang tak amek mak, pinjam je,,hehhee mak comel, pinjam ea"

"ishhh budak nii"

moral of the storyy, tipulah aku kalau tak teringin nak pakai macam
dalam majalah2 tu, aku paling teringin nak pakai 1 jenis baju neh
tapi belum sampai lagi hajat sebab mahal, aku tengok kedai pun mahal harga
mana mampu beb, so kalau nak berbelanja pun ikotlah kemampuan
so disebabkan aku tak kerja lagi, apa yang aku mampu hanyalah
rembat baju emak aku, hehehhe sorry mak..:)

yang pasal mekap lak, hahaha gila apa aku nak pakai
mekap corak pelangi dekat muka, corak bumi ke marikh ke
yang blog tu dah memang owner dia lawa, so
kalau dia pakai karung beras pun nampak macam pakai dress mahal
toksah berangan lah aku ni, hahaha ewwww
apesal kepala otak aku jauh sangat pikir ni, isshh
hell no aku nak calit mekap..bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...