Blogger Widgets ssssshhh...: happy birthday to..........

Wednesday, March 28, 2012

happy birthday to..........

assalamualaikum
baru-baru ni birthday abang aku, abang atas aku
then disebabkan dia belum kawen lagi, *suh kawen dia buat tataw je*
makanya aku dan emak aku pun pergilah ke seremban untuk berjumpa dengannya

ikuti perbualan kami *poyo abess*

emak : adikk,, mak datang nak buat birthday kau ni

abang aku : haaa??? wah terharu ni

aku : hahha gila tak surprise, mak direct je bagitaw..hihihi tak sweet langsung

abang aku : sibuklah kau, kau jelesss ann, mak sayang aku, mak tak sayang kau

aku : hahaha takda maknanyaaaaa..wekkkk

aku : selamat hari jadii lahh yee,, semoga cepat ada awekk dan cepat kawenn

abang aku : kau sengaja perli aku kan???? rahsia kau semua dalam tangan aku, aku bagitaw mak nanti..hohoho (gelak jahat)

aku : yeelaahhhhhhhh


p/s : abang aku memang dipanggil adik,, aku tak okenggg

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...