Blogger Widgets ssssshhh...: terbalik balik

Thursday, March 15, 2012

terbalik balik

assalamualaikum
dulu masa aku kecik2, aku selalu pikir and berangan sorang
aniway aku memang suka berangan dari kecik sampai sekarang
sampai melalut-lalut lepas tu gelak sensorang, penah jugak lah orang sound

"pehal kau ni gelak sorang2???" hohoho tu bukan masalah dia

sukati aku la nak berangan kan, okay2 sorry terlalut lagi
aku selalu kira masa dulu bila la aku nak besar and tinggi
tak menahan kan impian, masa tu semua pun ketot2 lagi

so sekarang aku dah besar, dah 23 tahun umur layak kawen
cuma tinggi je tak menjadi kenyataan, tapi tak kesah ponggg
and aku berangan balik, cepatnya masa berlalu, aku nak kecik balik lahh
masok sekolah rendah jadi pengawas, pengawas selalu kena duduk belakang
jaga barisan, aku selalu duduk tepi je, kalau duduk belakang
alamat tak nampak lah aku sapa berucap, kenapa aku rasa nak kecik balik

sebab aku rasa tanggungjawab makin besar, aku rasa makin nak abes pratikal
makin tak sanggup aku nak hadapi akan datang
tak payah putar jejauh la, cukup pergi zaman sekolah aku dekat serting ngan smdas dulu
tu pun dah cukup terbaik, kadang2 rasa nak lari je sebab aku rasa jadi dewasa tak best
tapi sampai bila???? oh man tekanan aku. seriuss kepada budak2 sekarang

nikmati lah zaman budak2 anda even tak best
sebab bila kau dah dewasa baru kau taw betapa bestnya jadi budak
tapi tu bukan bermakna aku tak berani nak hadapi hari2 mendatang
cuma kadang2 aku rasa aku ni boleh ke???
Insya Allah boleh, nak jadi terbaik memang tak dapat
tapi akan cuba yang terbaik untuk diri sendiri dan keliling

ha kau paham tak??? aku kalau tak paham ni memang malas lah aku nak menerangkan
sorry lah merepekk.. harini sakit kepala pikir macam2 benda. hehhee
dah merepek kat sini hilang dah sakit kepala aku..weeeee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...