Blogger Widgets ssssshhh...: keluar mulut gajah, masok mulut badak

Friday, March 30, 2012

keluar mulut gajah, masok mulut badak

assalamualaikum
akhirnya aku ada idea nak menulis. memang semenjak bermenjak menjak neh
aku memang mencari idea yang bernas untuk dipersembahkan kepada kalian
tidak akan sematanya aku mahu beromongan kosong tanpa ada bicara yang jitu
alasan mengapa aku bermadah tidak dapat lah untuk aku jawab kan kerna
ini semua hanyalah sementaraa, kerna aku bakal membuat kejutan sebentar lagi
kejutan apa?? tidak perlu engkau persoalkan kerna....

wekkkk, rasa nak lempang diri sendiri, kau pun rasa benda yang samakan kan
kau mesti rasa nak lempang aku bila aku cakap macam tu kan, kan kan kan
ngaku jelah weyy, dan kau ingat aku akan beri peluang??? oh tidak sama sekali
aku akan mempertahankan diri aku dan cukuplah kemengarutan yang telah ku buat ni
aku hari ni nak cakap pasal maxis, taw tak maxis tu apa???
kalau tataw dipersilakan pergi ke lombong berhampiran dan buatlah terjunan papan anjal

Maxis makin hari makin mengarot. kenapa?? sebab aku dah rasa cas2 dia yang tak masok akal
semalam aku nak anta mms dekat abang aku, aku nak anta bil astro punye print statement
ha astro pun satu hal gak tu, tapi tu lain punya cerita, kita cerita pasal maxis dulu
aku anta mms and tak delivered, oh lupa aku sebab 3g aku dah tak aktif

then tak delivered satu hal, memang salah aku pun tapi tak payahlah tolak kredit aku
macam aku hantar 100 mms ke no aktif 10! ha paham tak, patut 2 hari lepas kdt aku abes
sebab aku try buat the same thing gak anta mms, taw2 besok pagi tu tinggal 5 sen
5 sen aku nak msg apa la seyhh,

hai

buat apa

bla bla bla

bla bla bla

bla bla bla

~~~~~sending~~~~~

*message sending fail*

kalau buat kol plak,

*kredit anda tidak mencukupi untuk membuat panggilan,
sila tambah nilai untuk membuat panggilan yang seterusnya*

*&^%$#@!@#$^&*(#@*&^%$#@!@#$%^

tak baik mencarut, aku tak mencarut pun, tu nak menunjukkan
betapa aku agak bengang sebab aku baru topup 5 hengget
wuwuuw banyak tu, mana larat aku nak topup hari kalau dok telan kredit aku

ha ni jadi kat ofis tadi pagi, mengenangkan aku kat ofis then aku pun sabalah
kalau tak,, mau TNB jadi Terlalu Ngeri Bangat sebab aku mengamuk
aku kalau ngan orang memang tak reti marah, so korang relak je
tapi kalau kat barang, aishhh semoga tak kemek la barang tu aku kerjakan

aku ni kalau menteri ke apa ke, takat bayar2 ni apa lah hal kan
tapi aku student full time, ni tak lama lagi abislaaa
so kalau asyik kena buat invisible payment je bangkrup lah aku
tak baik la tekan orang, seriously maxis

i already lost trust towards your service
somehow celcom also do the same thing to their customer
they cheat their client in invisible way but which option do we have???
seriously guys, you tell me. if we dont want to use maxis and celcom,
which line do you much prefer???

DG??? Umobile???

hmmm DG is quite okay especially about their offer on DG buddies
quite interesting to someone that always want desperately to save money like me
Umobile, sorry but i'm not interested yet in this line service

maxis, kalau nak tekan pelanggan pun berpadalah
tengoklah sapa yang ditekan, kami bukan anak menteri ke raja ke
kalau hari cop2 duit tu senang bagi tutup sebelah telinga je
ni duit topup pun beli pakai duit pinjaman

ibaratkan
keluar mulut gajah, masok mulut badak
penatlahhhh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...