Blogger Widgets ssssshhh...: new cardigan youuuu

Saturday, December 18, 2010

new cardigan youuuu

hari ini sehari aku merayau dengan iekoi, memula aku teman die pegy jj sebab dia nak mintak keje dekat sane.aku just teman die n bleh gak aku jenjalan kan, haha ada ke kakak kat tempat tu ingat aku nak mintak keje kat sane gak.okla tu takpe lagi tapi tadi dia siap ingat aku budak lepasan spm lagi.adoi letih pulak kadang2.semua orang ingat aku budak sekolah lagi n tadi aku pegy gunting rambut n aunty tu ingat aku spm lagi.aisshhh sedeyy na aku ni dah lari tajuk sangat pun tak buleh jugak.mase lepas daj pegy try usha job kat sana, then kitorang jenjalan la.aku jumpe tempat jual cardigan wey.aiseyyman seploh ringgit je kot.aku ape lagi.tibai la 2 helai n buang selai.so aku beli selai cardigan lengan panjang kaler kelabu.cardigan tu simple je tapi aku suke sebab dia simple la.hehhee lepas tu masuk dekat itized.memula ingat nak usha2 harga, then iekoi rembat sampai 3 helai baju.cayaa la weyy..cantek2 dow baju yang dia amek tu.siap ajak beli sama lagi tapi tak cukup bajet.takpe next year k.time hujung taun ada sale tu kite g beli..hahahha sejak bile aku suke shopping neh..oh tidakk!!!! aku nak berubah jadi perempuan ke..ohh mannn

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...