Blogger Widgets ssssshhh...: dinasours era

Saturday, November 5, 2011

dinasours era

aku tak baca paper, sebab tak sempat. assignment melambak
aku tak daftar mengundi, sebab memang takda masa, keje macam tak bleh rehat
aku tataw pe jadi kat dunia luar segamat neh
melainkan aku terdengar berita kat radio
or time tengah tunggu turn nak mandi tu
aku terdengar berita kat tb, so aku agak ketinggalan
MAS ada masalah kewangan, pun aku tataw
sedangkan aku kena taw sebab aku budak finance
so senang cakap, untuk beberapa bulan yang akan datang ni
aku akan agak ketinggalan zaman, itu bukan bermakna aku tataw
aku akan taw tapi dalam masa yang lambat
motif aku menaip malam ni sebab aku dapat taw yang hukum hudud tak
dilaksanakan. see??? betapa ketinggalannya aku
semua sebab aku sendiri tapi takpa, pandai2 lah aku nak hidup pasni
aku just nak cakap ni adalah pandangan aku, Malaysia ni
diwarkan warkan negara Islam, tapi kalau bukan kita
yang laksanakan hukum Islam, sapa lagi nak laksanakan???
kau???? rentikanlah..kita mengatakan kita seorang yang pandai
tapi cara kita sendiri tak menunjukkan ke arah seorang yang pandai
kita makin ke arah kebodohan..see?? jangan cakap lelebih bahaya
hahaha..stupid thinking

2 comments:

misz sempoi said...

walaupun aku x sebaik mana,...tapi bak kata kau, kalau tak kita siapa lagi?kan? adoihai

su suraya said...

yess!!! some people die bukan risau pasal rakyat, mereka2 ni risau pasal undian rakyat..hahahaa! dont trust politic.. it always full with lies.. dalam sepuluh yang doang cakap, satu belum tentu kau boleh percaya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...