Blogger Widgets ssssshhh...: pity you

Monday, November 7, 2011

pity you

seriously, who is Kim Kardashian??? is she's hot? i dont give a damn to it. pity you guys keep on thinking that she is depress because of the divorce case. please go check your eyes. if i'm not mistaken the wedding that value until 10 thousand dollar, it just a wedding that want to get a high publicity from all the media and all their fans. guess what??? when she divorce, she still get continouos publicity from media. so tak payah lah nak agungkan perempuan tu.

apa yang dia ada?? the very damn stupid video yang tersebar tu je aku taw yang media skang tengah gembar gemburkan. nak kena bangga ke benda tu? sory to say, i dont like that Kim Kardashian at all. kawen 72 hari then cerai?? hahaha kesian dekat awek2 luar sana yang keep on update status, "cant wait see Kim on E!" ergghhh annoyingg lah wey.kesian oh kesiannn..and cik media ada banyak lagi news yang bagus instead of cerita Kim ewww2 neh. pergolakan Libya, rancangan amerika selepas pengunduran tentera mereka di Iraq.

pleaselah bagi yang ilmiah sikit. takan aku nak letak cerita Kim ewww2 ni dalam assignment aku?? duh. cikgu BEL aku baca lah pulak blog aku ni, kepada Cikgu "BEL", kalau ada salah grammar tu, betulkan dalam kelas nantilah ye.terima kasih.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...