Blogger Widgets ssssshhh...: ,,,,,,,,,,:p

Friday, November 18, 2011

,,,,,,,,,,:p

u dun worry, even lepas ni dah lain we still macam dulu balik
mana boleh ubah2, tak kisah lah apa jadi pun kita tetap macam biasa

ni ialah ayat2 drama2 bila sesuatu perkara nak jadi yang akan mengubah segalanya
then puffff..tu semua tanam tebu dekat bibir, bukan tebu tapi tanam gula dah
hahaha aku dah masak ngan game2 neh.relax beb..i know you really deeply
aku tak paham kenapa aku nak emolah kan, hahaha padahal ayat drama tb je *wink2*
takpe as long as aku taw dekat sapa aku leh becerita yang aku betol2 pecaya
benda2 lain yang memusingkan kepala, pegylah kau masok longkang
aku tak nak ikot dah, sebab aku nak mandi air terjun je
taknak join kau masok longkang..busuk..hehehehe

p/s: to *acik* hahaha ok i take back your challenge once again..tengoklah pasni..hehehe seram aa plak tetiba.adui

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...